Інтерактивне кодування - Live coding (ZeroBrane Studio+Gideros)
створюємо проект гри в Gideros Studio
в кінець файлу main.lua додаємо такий код:
require("mobdebug").start()
stage:addEventListener(Event.ENTER_FRAME,function() end)
Встановлюємо ZeroBrane Studio
качати тут:
https://studio.zerobrane.com/download?not-this-time
запускаємо ZeroBrane
входимо в налаштування через меню Edit\Preferences\Settings:user
відкриється файл user.lua
додаємо в нього шлях до GiderosStudio:
--[[--
Use this file to specify **User** preferences.
Review [examples]or check [online documentation]for details.
--]]--
path.gideros = 'C:\Program Files (x86)\Gideros\GiderosStudio.exe'
далі йдемо меню Project\Project Directoru\Choose
вказуємо шлях до вашого проекту створеного в Gideros, Gidero Studio -можна закрити збергши проект.
Тепер у вас все готове для ітерактивного кодування:
в ZeroBrane відкриваємо файл main.lua, і напишемо наприклад код зміни кольору фону:
application:setBackgroundColor(1)
запускаємо через меню Project\Run As Scrstchpad
відкриється Gideros Player з вашим проектом.
тепер навівши мишку на (1) команди зміни фону application:setBackgroundColor(1)
біля курсору мишки з'являться стрілки, право-ліво, нажимаєм ПК мишки и тгнемо право і ліво інтерактивно змінюючи колір фону в Gideros Player/
PS : щоб дізнатися значення змінної, під час винкнанн програми треба написати ім'я змінної в консолі, і ZBS , виведе значення змінно в консоль
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар