Тут все просто:
local laserfx = Sound.new("laser.wav") --Відкрити звукlaserfx:play() --Програти
local gametune = Sound.new("DST-AngryMod.mp3")
gametune:play()
Функція play () має 2 властивості стартова позиція і повторення звуку
local gametune = Sound.new("DST-AngryMod.mp3")
gametune:play(100,true) --буде зациклено грати звук почне з позиції 100
Встановити гучність 1 - 100% 0,5 - 50% і т.д.
sndChannel:setVolume(0.5)
Зупинити програвання
Soundchannel=gametune:play(0,true)
Soundchannel:stop() sndChannel:setVolume(0.5)
Звільнити пам'ять після програвання
gametune = nil
Ще приклади:Sound.new("ding.wav"):play(0) -- Грати один раз Sound.new("ding.wav"):play(0, false) -- Грати один раз Sound.new("ding.wav"):play(0, true) -- зациклення
local sound = Sound.new("music.mp3")
local soundRegion = SoundRegion.new(sound, 1000, 2000) --> 1000 - вихідне положення, а 2000 - довжина soundRegion:play() --Відтворити звуковий регіон один раз soundRegion:play(0, true) -- Грати звуковий регіон нескінченно
3
Немає коментарів:
Дописати коментар