Шукати в цьому блозі

Відтворення музики і звуків




Тут все просто:

local laserfx = Sound.new("laser.wav") --Відкрити звукlaserfx:play() --Програти
local gametune = Sound.new("DST-AngryMod.mp3")
gametune:play()

Функція play () має 2 властивості стартова позиція і повторення звуку

local gametune = Sound.new("DST-AngryMod.mp3")
gametune:play(100,true) --буде зациклено грати звук почне з позиції 100

Встановити гучність 1 - 100% 0,5 - 50% і т.д.

sndChannel:setVolume(0.5)

Зупинити програвання

Soundchannel=gametune:play(0,true)
Soundchannel:stop() sndChannel:setVolume(0.5)

Звільнити пам'ять після програвання

gametune = nil
Ще приклади:
Sound.new("ding.wav"):play(0) -- Грати один раз Sound.new("ding.wav"):play(0, false) -- Грати один раз Sound.new("ding.wav"):play(0, true) -- зациклення

local sound = Sound.new("music.mp3")
local soundRegion = SoundRegion.new(sound, 1000, 2000) --> 1000 - вихідне положення, а 2000 - довжина soundRegion:play() --Відтворити звуковий регіон один раз soundRegion:play(0, true) -- Грати звуковий регіон нескінченно

3

Немає коментарів:

Дописати коментар