Sound
Спадковість: Object
Підтримувані платформи:   
  



Available since version: Gideros 2011.6
Опис:
Клас Sound дозволяє завантажувати та відтворювати звукові файли WAV, MP3, MOD, XM, S3M та IT.
Контроль ігрового звуку здійснюється через SoundChannel
об'єкт
Приклади застосування:
local sound = Sound.new("music.mp3")
local channel = sound:play()
-- через якийсь час --
channel:stop()
Методи, евенти та властивості:
| 
  Методи | 
|---|
| 
  Sound.new створити об'єкт | 
| 
  Sound.setListenerPosition координати звуку у 3Д | 
| 
  Sound:getLength отримати довжину файлу | 
| 
  Sound:play програти звук | 
| Успадковані методи | 
|---|
| Object:getBaseClass | 
| Object:getClass | 
| Object:isInstanceOf | 
 
 
 
Немає коментарів:
Дописати коментар