Меш це сітка з трикутників
В вершинах трикутників ми задаємо колір і прозорість і сітка зафарбовується градієнтом між кольорами вершин
local mesh = Mesh.new() --Створюємо 4 вершини трикутників setVertices([Порядковий номер] , [X координата],[Y коорд]) --В нашому випадку робимо квадрат 300 * 300 - Це 2 трикутника mesh:setVertices( 1, 0, 0, 2, 300, 0, 3, 300, 300, 4, 0, 300 ) -- Задаємо номери між якими вершинами створювати трикутники mesh:setIndexArray( 1, 2, 3, 1, 3, 4 ) -- Кожній вершині призначаємо колір і прозорість mesh:setColorArray( 0xff0000, 1.0, 0xff0000, 1.0, 0xffff00, 0.5, 0xffff00, 0.5 ) stage:addChild(mesh)
І результат заливки:
Немає коментарів:
Дописати коментар