В загальному вигляді записується так:
Matrix.new (m11, m12, m21, m22, tx, ty)
Вихідні значення матриці трансформації:
Matrix.new (1, 0, 0, 1, 0)
Змінюючи параметри матриці ми трансформуємо спрайт
M11 - Зміна масштабу по горизонталі. Значення більше 1 розширює елемент, менше 1, навпаки, стискає.
--розтягти по горизонталі-- local kartinka = Bitmap.new(Texture.new("image.png")) kartinka:setMatrix(Matrix.new(2, 0, 0, 1, 0, 0)) stage:addChild(kartinka) kartinka:setPosition(0, 50)
--Відобразити-- local kartinka = Bitmap.new(Texture.new("image.png")) kartinka:setMatrix(Matrix.new(1, 0, 0, -1, 0, 0)) stage:addChild(kartinka) kartinka:setPosition(0, 50)
M12 - Нахил по вертикалі. Позитивне значення нахиляє вгору, негативне вниз.
M21 - Нахил по горизонталі. Позитивне значення нахиляє вліво, негативне вправо.
M22 - Зміна масштабу по вертикалі. Значення більше 1 розширює елемент, менше 1 - стискає.
Ty - Зміщення по вертикалі в пікселах. При позитивному значенні елемент опускається на задане число пікселів вниз або вгору при негативному значенні.
--Нахил Matrix.new(1, 0, -0.5, 1, 0, 0) --Поворот на кут 20 градусів Matrix.new(cos(20), -sin(20),sin(20),cos(20),0,0)
Немає коментарів:
Дописати коментар