MovieClip
Спадковість: Sprite
Підтримувані платформи:
Available since version: Gideros 2011.6
Опис:
Клас MovieClip наслідує наступні класи: Sprite; EventDispatcher.
Клас MovieClip використовується для створення статичних тимчасових анімацій. Параметри часової шкали задаються як масив..
Кожен елемент масиву вказує один елемент тимчасової лінії і складається з початкового frame, кінцевого frame, спрайту та додаткових параметрів анімації руху. Номери frame починаються з 1.
Коли об'єкт MovieClip закінчує анімацію (досягнувши останнього frame чи frame з зупинкою), він надсилає подію Event.COMPLETE.
Крім покадрової анімації , MovieClip може програвати лінійну анімацію з заданим параметром спецефекта руху обєкта.
Наведені нижче приклади демонструють можливе використання класу MovieClip.
Клас MovieClip використовується для створення статичних тимчасових анімацій. Параметри часової шкали задаються як масив..
Кожен елемент масиву вказує один елемент тимчасової лінії і складається з початкового frame, кінцевого frame, спрайту та додаткових параметрів анімації руху. Номери frame починаються з 1.
Наступні властивості можуть бути змінені:
x
y
rotation
scale
scaleX
scaleY
alpha
Можна використовувати наступні функції анімації переходу::
- inBack
- outBack
- inOutBack
- inBounce
- outBounce
- inOutBounce
- inCircular
- outCircular
- inOutCircular
- inCubic
- outCubic
- inOutCubic
- inElastic
- outElastic
- inOutElastic
- inExponential
- outExponential
- inOutExponential
- linear
- inQuadratic
- outQuadratic
- inOutQuadratic
- inQuartic
- outQuartic
- inOutQuartic
- inQuintic
- outQuintic
- inOutQuintic
- inSine
- outSine
- inOutSine
Приклади застосування:
-- програти 100 фреймів анімації, де x координата sprite рухатись від 0 до 200 лінійно
local mc = MovieClip.new{
{1, 100, sprite, {x = {0, 200, "linear"}}}
}
--побудувати анімацію 100 кадрів, де x координата спрайту становить 50 (постійна) і
-- y координати sprite рухатись від 50 до 150, використовуючи ефект руху inBounce
local mc = MovieClip.new{
{1, 100, sprite, {x = 50, y = {50, 150, "inBounce"}}}
}
-- побудуйте анімацію 200 кадрів, де sprite1 та sprite2 рухаються по-різному
-- тут sprite1 iвидимий між кадрами [1, 150]
-- а sprite2 видимий між кадрами [100, 200]
local mc = MovieClip.new{
{1, 100, sprite1, {x = {0, 200, "linear"}}},
{50, 150, sprite1, {y = {0, 100, "linear"}, alpha = {0, 1, "easeOut"}}},
{100, 200, sprite2, {x = {0, 200, "linear"}}},
}
-- побудуйте циклічну 6-кадрову анімацію, де кожен кадр - інший спрайт
local mc = MovieClip.new{
{1, 1, frame1},
{2, 2, frame2},
{3, 3, frame3},
{4, 4, frame4},
{5, 5, frame5},
{6, 6, frame6},
}
mc:setGotoAction(6, 1) --якщо анімація досягає фрейма 6, перейдіть до фрейма 1
-- побудуйте циклічну 6-кадрову анімацію, де кожен кадр - інший спрайт
local mc = MovieClip.new{
{1, 5, frame1},
{5, 10, frame2},
{11, 15, frame3},
{16, 20, frame4},
{21, 25, frame5},
{26, 30, frame6},
}
mc:setGotoAction(30, 1) --якщо анімація досягає фрейму 30, переходить до фрейму 1
Методи, евенти та властивості:
Методи |
---|
MovieClip.new |
MovieClip:clearAction |
MovieClip:gotoAndPlay |
MovieClip:gotoAndStop |
MovieClip:play |
MovieClip:setGotoAction |
MovieClip:setStopAction |
MovieClip:stop |
Події |
---|
Event.COMPLETE |
Успадковані методи |
---|
EventDispatcher.new |
EventDispatcher:addEventListener |
EventDispatcher:dispatchEvent |
EventDispatcher:hasEventListener |
EventDispatcher:removeEventListener |
Sprite.new |
Sprite:addChild |
Sprite:addChildAt |
Sprite:clearBlendMode |
Sprite:contains |
Sprite:get |
Sprite:getAlpha |
Sprite:getAnchorPosition |
Sprite:getBounds |
Sprite:getChildAt |
Sprite:getChildIndex |
Sprite:getClip |
Sprite:getColorTransform |
Sprite:getHeight |
Sprite:getMatrix |
Sprite:getNumChildren |
Sprite:getParent |
Sprite:getPosition |
Sprite:getRotation |
Sprite:getRotationX |
Sprite:getRotationY |
Sprite:getScale |
Sprite:getScaleX |
Sprite:getScaleY |
Sprite:getScaleZ |
Sprite:getSkew |
Sprite:getSkewX |
Sprite:getSkewY |
Sprite:getWidth |
Sprite:getX |
Sprite:getY |
Sprite:getZ |
Sprite:globalToLocal |
Sprite:hitTestPoint |
Sprite:isVisible |
Sprite:localToGlobal |
Sprite:removeChild |
Sprite:removeChildAt |
Sprite:removeFromParent |
Sprite:set |
Sprite:setAlpha |
Sprite:setAnchorPosition |
Sprite:setBlendMode |
Sprite:setClip |
Sprite:setColorTransform |
Sprite:setMatrix |
Sprite:setPosition |
Sprite:setRotation |
Sprite:setRotationX |
Sprite:setRotationY |
Sprite:setScale |
Sprite:setScaleX |
Sprite:setScaleY |
Sprite:setScaleZ |
Sprite:setShader |
Sprite:setShaderConstant |
Sprite:setSkew |
Sprite:setSkewX |
Sprite:setSkewY |
Sprite:setStencilOperation |
Sprite:setVisible |
Sprite:setX |
Sprite:setY |
Sprite:setZ |
Sprite:swapChildren |
Sprite:swapChildrenAt |
Object:getBaseClass |
Object:getClass |
Object:isInstanceOf |
Успадковані Властивості |
---|
Sprite.ADD |
Sprite.ALPHA |
Sprite.MULTIPLY |
Sprite.NO_ALPHA |
Sprite.SCREEN |
Успадковані Події |
---|
Event.APPLICATION_BACKGROUND |
Event.APPLICATION_EXIT |
Event.APPLICATION_FOREGROUND |
Event.APPLICATION_RESIZE |
Event.APPLICATION_RESUME |
Event.APPLICATION_START |
Event.APPLICATION_SUSPEND |
Event.MEMORY_WARNING |
Event.ADDED_TO_STAGE |
Event.ENTER_FRAME |
Event.KEY_DOWN |
Event.KEY_UP |
Event.MOUSE_DOWN |
Event.MOUSE_HOVER |
Event.MOUSE_MOVE |
Event.MOUSE_UP |
Event.MOUSE_WHEEL |
Event.REMOVED_FROM_STAGE |
Event.TOUCHES_BEGIN |
Event.TOUCHES_CANCEL |
Event.TOUCHES_END |
Event.TOUCHES_MOVE |
Немає коментарів:
Дописати коментар