Шукати в цьому блозі

TextureRegion / обрізка зоображення

TextureRegion

Спадковість: Object

Підтримувані платформи   

Available since version: Gideros 2011.6

Опис:

Клас TextureRegion вирізає з текстури  прямокутну область. Він використовується для розділення незалежних на  зоображення текстур текстурний атлас, який є великим зображенням, яке містить багато менших підображень.

Приклади застосування:

local texture = Texture.new("atlas.png")

-- визначити 4 рівних областей розміром 100x100 з "atlas.png"
local region1 = TextureRegion.new(texture, 0,   0,   100, 100)
local region2 = TextureRegion.new(texture, 100, 0,   100, 100)
local region3 = TextureRegion.new(texture, 100, 100, 100, 100)
local region4 = TextureRegion.new(texture, 0,   100, 100, 100)

-- Додайте ці регіони до сцени дерева
local bitmap1 = Bitmap.new(region1)
local bitmap2 = Bitmap.new(region2)
local bitmap3 = Bitmap.new(region3)
local bitmap4 = Bitmap.new(region4)

stage:addChild(bitmap1)
stage:addChild(bitmap2)
stage:addChild(bitmap3)
stage:addChild(bitmap4)

Методи, евенти та властивості:

  Методи
  TextureRegion.new
  TextureRegion.new
  TextureRegion:getRegion
  TextureRegion:setRegion
Успадковані Методи
Object:getBaseClass
Object:getClass
Object:isInstanceOf

Немає коментарів:

Дописати коментар