TextureRegion
Спадковість: Object
Підтримувані платформи:
Available since version: Gideros 2011.6
Опис:
Клас TextureRegion вирізає з текстури прямокутну область. Він використовується для розділення незалежних на зоображення текстур текстурний атлас, який є великим зображенням, яке містить багато менших підображень.
Приклади застосування:
local texture = Texture.new("atlas.png")
-- визначити 4 рівних областей розміром 100x100 з "atlas.png"
local region1 = TextureRegion.new(texture, 0, 0, 100, 100)
local region2 = TextureRegion.new(texture, 100, 0, 100, 100)
local region3 = TextureRegion.new(texture, 100, 100, 100, 100)
local region4 = TextureRegion.new(texture, 0, 100, 100, 100)
-- Додайте ці регіони до сцени дерева
local bitmap1 = Bitmap.new(region1)
local bitmap2 = Bitmap.new(region2)
local bitmap3 = Bitmap.new(region3)
local bitmap4 = Bitmap.new(region4)
stage:addChild(bitmap1)
stage:addChild(bitmap2)
stage:addChild(bitmap3)
stage:addChild(bitmap4)
Методи, евенти та властивості:
Методи |
---|
TextureRegion.new |
TextureRegion.new |
TextureRegion:getRegion |
TextureRegion:setRegion |
Успадковані Методи |
---|
Object:getBaseClass |
Object:getClass |
Object:isInstanceOf |
Немає коментарів:
Дописати коментар