Matrix
Спадковість: Object
Підтримувані платформи:
Available since version: Gideros 2011.6
Опис:
Клас Matrix трансформує зоображення спрайтів.
Ці трансформація включають translation(зміщення), rotation(поворот), scaling(масштаб)та skewing(скіс)
Matrix являє собою матрицю 2D трансформації 3 x 3 в однорідній системі координат:
Ви можете отримати та встановити значення всіх шести властивостей m11
Matrix.new(m11, m12, m21, m22, tx, ty)
m11-масштаб горизонталь
m12-масштаб вертикаль
m21-нахил горизонталь
m22-нахил вертикаль
tx-зміщення по осі х
tx-зміщення по осі y
за умовчанням матриця має значення:
Matrix.new(1, 0, 0, 1, 0, 0)
З версії Gideros 2016.6, Matrix також може мати 3D (4x4) матриці.
Приклади застосування:
Застосування матриці до об'єктів Sprite
local angle = math.rad(30)
-- створити skew(скіс) матрицею
local m = Matrix.new(1, math.tan(angle), math.tan(angle), 1, 0, 0)
--застосувати до Sprite
local sprite = Sprite.new()
sprite:setMatrix(m)
--розтягнути по горизонталі
local kartinka = Bitmap.new(Texture.new("image.png"))
kartinka:setMatrix(Matrix.new(2, 0, 0, 1, 0, 0))
stage:addChild(kartinka)
kartinka:setPosition(0, 50)
--дзеркально розвернути
local kartinka = Bitmap.new(Texture.new("image.png"))
kartinka:setMatrix(Matrix.new(1, 0, 0, -1, 0, 0))
stage:addChild(kartinka)
kartinka:setPosition(0, 50)
--нахил
Matrix.new(1, 0, -0.5, 1, 0, 0)
--поворот на кут 20 градусів
Matrix.new(cos(20), -sin(20),sin(20),cos(20),0,0)
Методи, події та властивості:
Методи |
---|
Matrix.new |
Matrix:getAnchorPosition |
Matrix:getElements |
Matrix:getM11 |
Matrix:getM12 |
Matrix:getM21 |
Matrix:getM22 |
Matrix:getMatrix |
Matrix:getPosition |
Matrix:getRotationX |
Matrix:getRotationY |
Matrix:getRotationZ |
Matrix:getScale |
Matrix:getScaleX |
Matrix:getScaleY |
Matrix:getScaleZ |
Matrix:getTx |
Matrix:getTy |
Matrix:getTz |
Matrix:getX |
Matrix:getY |
Matrix:getZ |
Matrix:invert |
Matrix:multiply |
Matrix:orthographicProjection |
Matrix:perspectiveProjection |
Matrix:perspectiveProjection |
Matrix:rotate |
Matrix:scale |
Matrix:setAnchorPosition |
Matrix:setElements |
Matrix:setM11 |
Matrix:setM12 |
Matrix:setM21 |
Matrix:setM22 |
Matrix:setMatrix |
Matrix:setPosition |
Matrix:setRotationX |
Matrix:setRotationY |
Matrix:setRotationZ |
Matrix:setScale |
Matrix:setScaleX |
Matrix:setScaleY |
Matrix:setScaleZ |
Matrix:setTx |
Matrix:setTy |
Matrix:setTz |
Matrix:setX |
Matrix:setY |
Matrix:setZ |
Matrix:transformPoint |
Matrix:translate |
Немає коментарів:
Дописати коментар