Синтаксис: Lua
-- ПЕРЕМІСТИТИ З ЗАДАНОЮ ШВИДКІСТЮ
function speed_move(sprite,x2,y2,speed)
speed=speed/1000*60 --60fps
x1, y1 = sprite:getPosition()
sprite.move = MovieClip.new{
{1, speed, sprite, {x = {x1, x2, "linear"},y = {y1, y2, "linear"}}} -- відтворити з 1 до 100 кадру з рухом по осі Х від 0 до 200
}
sprite.move:gotoAndPlay(1)
end
function speed_move(sprite,x2,y2,speed)
speed=speed/1000*60 --60fps
x1, y1 = sprite:getPosition()
sprite.move = MovieClip.new{
{1, speed, sprite, {x = {x1, x2, "linear"},y = {y1, y2, "linear"}}} -- відтворити з 1 до 100 кадру з рухом по осі Х від 0 до 200
}
sprite.move:gotoAndPlay(1)
end
Синтаксис: Lua
-- МАСШТАБ З ЗАДАНОЮ ШВИДКІСТЮ
function speed_scale(sprite,xs2,ys2,speed)
xs1, ys1 = sprite:getScale()
speed=speed/1000*60
sprite.scale = MovieClip.new{
{1, speed, sprite, {scaleX = {xs1, xs2, "linear"},scaleY = {ys1, ys2, "linear"}}} -
}
sprite.scale:gotoAndPlay(1)
end
function speed_scale(sprite,xs2,ys2,speed)
xs1, ys1 = sprite:getScale()
speed=speed/1000*60
sprite.scale = MovieClip.new{
{1, speed, sprite, {scaleX = {xs1, xs2, "linear"},scaleY = {ys1, ys2, "linear"}}} -
}
sprite.scale:gotoAndPlay(1)
end
Синтаксис: Lua
-- ПРОЗОРІСТЬ З ЗАДАНОЮ ШВИДКІСТЮ
function speed_fade(sprite,alpha2,speed)
alpha1 = sprite:getAlpha()
speed=speed/1000*60
sprite.fade = MovieClip.new{
{1, speed, sprite, {alpha = {alpha1, alpha2, "linear"}}}
}
sprite.fade:gotoAndPlay(1)
end
function speed_fade(sprite,alpha2,speed)
alpha1 = sprite:getAlpha()
speed=speed/1000*60
sprite.fade = MovieClip.new{
{1, speed, sprite, {alpha = {alpha1, alpha2, "linear"}}}
}
sprite.fade:gotoAndPlay(1)
end
Немає коментарів:
Дописати коментар