Шукати в цьому блозі

ДІЇ ЗАДАНОЮ ШВИДКІСТЮ

Синтаксис: Lua
-- ПЕРЕМІСТИТИ З ЗАДАНОЮ ШВИДКІСТЮ
function speed_move(sprite,x2,y2,speed)
        speed=speed/1000*60  --60fps
        x1, y1 = sprite:getPosition()

        sprite.move = MovieClip.new{
                        {1, speed, sprite, {= {x1, x2, "linear"},= {y1, y2, "linear"}}}  -- відтворити з 1 до 100 кадру з рухом по осі  Х від 0 до 200
                }
        sprite.move:gotoAndPlay(1)
end

Синтаксис: Lua
-- МАСШТАБ З ЗАДАНОЮ ШВИДКІСТЮ
function speed_scale(sprite,xs2,ys2,speed)

        xs1, ys1 = sprite:getScale()
        speed=speed/1000*60
        sprite.scale = MovieClip.new{
                {1, speed, sprite, {scaleX = {xs1, xs2, "linear"},scaleY = {ys1, ys2, "linear"}}}  -  
        }
        sprite.scale:gotoAndPlay(1)
end

Синтаксис: Lua
-- ПРОЗОРІСТЬ З ЗАДАНОЮ ШВИДКІСТЮ
function speed_fade(sprite,alpha2,speed)

        alpha1 = sprite:getAlpha()
        speed=speed/1000*60
        sprite.fade = MovieClip.new{
                {1, speed, sprite, {alpha = {alpha1, alpha2, "linear"}}} 
        }
        sprite.fade:gotoAndPlay(1)
end

Немає коментарів:

Дописати коментар