Шукати в цьому блозі

Viewport / портал

Viewport

Спадковість: Sprite

 Available since version: Gideros 2016.04

Опис:

спрайт Viewport дозволяє відображати інший спрайт в який є в stage.  Спрайт не може мати дві копії, але завдяки Viewport ви можете відобразити той самий спрайт два рази на сцені.  Корисно для мультиекранів ігор, міні-карт тощо.

Приклади застосування:

Відображення того самого Bitmap в декількох спрайтах
--  вміст, який ми хочемо показати в декількох спрайтах
local content = Bitmap.new(Texture.new("ball.png"))

--  розмір вікна порталу 300x300
view1=Viewport.new()
view1:setClip(0,0,300,300)
view1:setContent(content)

-- трансформуємо зоображення щоб бачити різницю порталу і оригіналу
view1:setTransform(Matrix.new(1.7320507764816, -1.0000001192093, 1.0000001192093, 1.7320507764816, 50, 50))

-- додавання портал на сцену
stage:addChild(view1)


-- розмір порталу 2 -  200x200
view2=Viewport.new()
view2:setClip(0,0,200,200)
view2:setPosition(0,300) -- внизу екрану
view2:setContent(content)

-- трансформуємо зоображення порталу 2
view2:setTransform(Matrix.new(0.32139378786087, -0.38302224874496, 0.38302224874496, 0.32139378786087, 30, 30))

-- додаємо в сцену
stage:addChild(view2)

Методи, евенти та властивості:

  Методи
  Viewport:lookAngles
  Viewport:lookAt
  Viewport:setContent
  Viewport:setProjection
  Viewport:setTransform

Немає коментарів:

Дописати коментар