Viewport
Спадковість: Sprite
Available since version: Gideros 2016.04
Опис:
спрайт Viewport дозволяє відображати інший спрайт в який є в stage. Спрайт не може мати дві копії, але завдяки Viewport ви можете відобразити той самий спрайт два рази на сцені. Корисно для мультиекранів ігор, міні-карт тощо.
Приклади застосування:
Відображення того самого Bitmap в декількох спрайтах
-- вміст, який ми хочемо показати в декількох спрайтах
local content = Bitmap.new(Texture.new("ball.png"))
-- розмір вікна порталу 300x300
view1=Viewport.new()
view1:setClip(0,0,300,300)
view1:setContent(content)
-- трансформуємо зоображення щоб бачити різницю порталу і оригіналу
view1:setTransform(Matrix.new(1.7320507764816, -1.0000001192093, 1.0000001192093, 1.7320507764816, 50, 50))
-- додавання портал на сцену
stage:addChild(view1)
-- розмір порталу 2 - 200x200
view2=Viewport.new()
view2:setClip(0,0,200,200)
view2:setPosition(0,300) -- внизу екрану
view2:setContent(content)
-- трансформуємо зоображення порталу 2
view2:setTransform(Matrix.new(0.32139378786087, -0.38302224874496, 0.38302224874496, 0.32139378786087, 30, 30))
-- додаємо в сцену
stage:addChild(view2)
Методи, евенти та властивості:
Методи |
---|
Viewport:lookAngles |
Viewport:lookAt |
Viewport:setContent |
Viewport:setProjection |
Viewport:setTransform |
Немає коментарів:
Дописати коментар