Mesh
Спадковість: Sprite
Підтримувані платформи:

Available since version: Gideros 2012.09
Опис:
Клас Mesh використовується для створення набору трикутників, та заливкою їх градієнтом, колір градієнта задається кольором вершин трикутникуів.
Mesh може бути 2D або 3D, остання передбачає додаткову Z-координату у своїх вершинах.
Приклади застосування:
Приклад 1
local mesh = Mesh.new() stage:addChild(mesh) -- 1. вершина(0, 0) -- 2. вершина(100, 0) -- 3. вершина(100, 150) -- 4. вершина(0, 150) mesh:setVertexArray(0, 0, 100, 0, 100, 150, 0, 150) -- 1. трикутник з 1, 2 та 3 вершин -- 2. трикутник з 1, 3 та 4 вершинmesh:setIndexArray(1, 2, 3, 1, 3, 4) -- 1. вершина 0xff0000 колір з 0.5 прозорістю -- 2. вершина 0x00ff00 колір з 0.7 прозорістю -- 3. вершина 0x0000ff колір з 1 прозорістю -- 4. вершина 0xffff00 колір з 0 прозорістю mesh:setColorArray(0xff0000, 0.5, 0x00ff00, 0.7, 0x0000ff, 1.0, 0xffff00, 0)
--Приклад 2
local mesh = Mesh.new()
--створюємо 4 вершини трикутника setVertices([порядковий номер] , [X координата],[Y коорд])
-- в нашому випадку робимо квадрат 300 * 300 - це 2 трикутника
mesh:setVertices(
1, 0, 0,
2, 300, 0,
3, 300, 300,
4, 0, 300
)
-- задаєм номера між якими вершинами створити трикутники
mesh:setIndexArray(
1, 2, 3,
1, 3, 4
)
-- кожній вершині назначаємо колір та прозорість
mesh:setColorArray(
0xff0000, 1.0,
0xff0000, 1.0,
0xffff00, 0.5,
0xffff00, 0.5
)
stage:addChild(mesh)
--результат
Методи, події та властивості:
| Методи |
|---|
| Mesh.new |
| Mesh:clearColorArray |
| Mesh:clearIndexArray |
| Mesh:clearTexture |
| Mesh:clearTextureCoordinateArray |
| Mesh:clearVertexArray |
| Mesh:getColor |
| Mesh:getColorArraySize |
| Mesh:getIndex |
| Mesh:getIndexArraySize |
| Mesh:getTextureCoordinate |
| Mesh:getTextureCoordinateArraySize |
| Mesh:getVertex |
| Mesh:getVertexArraySize |
| Mesh:resizeColorArray |
| Mesh:resizeIndexArray |
| Mesh:resizeTextureCoordinateArray |
| Mesh:resizeVertexArray |
| Mesh:setColor |
| Mesh:setColorArray |
| Mesh:setColors |
| Mesh:setGenericArray |
| Mesh:setIndex |
| Mesh:setIndexArray |
| Mesh:setIndices |
| Mesh:setTexture |
| Mesh:setTextureCoordinate |
| Mesh:setTextureCoordinateArray |
| Mesh:setTextureCoordinates |
| Mesh:setVertex |
| Mesh:setVertexArray |
| Mesh:setVertices |
| Успадковані методи |
|---|
| EventDispatcher.new |
| EventDispatcher:addEventListener |
| EventDispatcher:dispatchEvent |
| EventDispatcher:hasEventListener |
| EventDispatcher:removeEventListener |
| Sprite.new |
| Sprite:addChild |
| Sprite:addChildAt |
| Sprite:clearBlendMode |
| Sprite:contains |
| Sprite:get |
| Sprite:getAlpha |
| Sprite:getAnchorPosition |
| Sprite:getBounds |
| Sprite:getChildAt |
| Sprite:getChildIndex |
| Sprite:getClip |
| Sprite:getColorTransform |
| Sprite:getHeight |
| Sprite:getMatrix |
| Sprite:getNumChildren |
| Sprite:getParent |
| Sprite:getPosition |
| Sprite:getRotation |
| Sprite:getRotationX |
| Sprite:getRotationY |
| Sprite:getScale |
| Sprite:getScaleX |
| Sprite:getScaleY |
| Sprite:getScaleZ |
| Sprite:getSkew |
| Sprite:getSkewX |
| Sprite:getSkewY |
| Sprite:getWidth |
| Sprite:getX |
| Sprite:getY |
| Sprite:getZ |
| Sprite:globalToLocal |
| Sprite:hitTestPoint |
| Sprite:isVisible |
| Sprite:localToGlobal |
| Sprite:removeChild |
| Sprite:removeChildAt |
| Sprite:removeFromParent |
| Sprite:set |
| Sprite:setAlpha |
| Sprite:setAnchorPosition |
| Sprite:setBlendMode |
| Sprite:setClip |
| Sprite:setColorTransform |
| Sprite:setMatrix |
| Sprite:setPosition |
| Sprite:setRotation |
| Sprite:setRotationX |
| Sprite:setRotationY |
| Sprite:setScale |
| Sprite:setScaleX |
| Sprite:setScaleY |
| Sprite:setScaleZ |
| Sprite:setShader |
| Sprite:setShaderConstant |
| Sprite:setSkew |
| Sprite:setSkewX |
| Sprite:setSkewY |
| Sprite:setStencilOperation |
| Sprite:setVisible |
| Sprite:setX |
| Sprite:setY |
| Sprite:setZ |
| Sprite:swapChildren |
| Sprite:swapChildrenAt |
| Object:getBaseClass |
| Object:getClass |
| Object:isInstanceOf |
| Успадковані Властивості |
|---|
| Sprite.ADD |
| Sprite.ALPHA |
| Sprite.MULTIPLY |
| Sprite.NO_ALPHA |
| Sprite.SCREEN |
| Успадковані Події |
|---|
| Event.APPLICATION_BACKGROUND |
| Event.APPLICATION_EXIT |
| Event.APPLICATION_FOREGROUND |
| Event.APPLICATION_RESIZE |
| Event.APPLICATION_RESUME |
| Event.APPLICATION_START |
| Event.APPLICATION_SUSPEND |
| Event.MEMORY_WARNING |
| Event.ADDED_TO_STAGE |
| Event.ENTER_FRAME |
| Event.KEY_DOWN |
| Event.KEY_UP |
| Event.MOUSE_DOWN |
| Event.MOUSE_HOVER |
| Event.MOUSE_MOVE |
| Event.MOUSE_UP |
| Event.MOUSE_WHEEL |
| Event.REMOVED_FROM_STAGE |
| Event.TOUCHES_BEGIN |
| Event.TOUCHES_CANCEL |
| Event.TOUCHES_END |
| Event.TOUCHES_MOVE |


Немає коментарів:
Дописати коментар