Mesh
Спадковість: Sprite
Підтримувані платформи:
Available since version: Gideros 2012.09
Опис:
Клас Mesh використовується для створення набору трикутників, та заливкою їх градієнтом, колір градієнта задається кольором вершин трикутникуів.
Mesh може бути 2D або 3D, остання передбачає додаткову Z-координату у своїх вершинах.
Приклади застосування:
Приклад 1
local mesh = Mesh.new() stage:addChild(mesh) -- 1. вершина(0, 0) -- 2. вершина(100, 0) -- 3. вершина(100, 150) -- 4. вершина(0, 150) mesh:setVertexArray(0, 0, 100, 0, 100, 150, 0, 150) -- 1. трикутник з 1, 2 та 3 вершин -- 2. трикутник з 1, 3 та 4 вершинmesh:setIndexArray(1, 2, 3, 1, 3, 4) -- 1. вершина 0xff0000 колір з 0.5 прозорістю -- 2. вершина 0x00ff00 колір з 0.7 прозорістю -- 3. вершина 0x0000ff колір з 1 прозорістю -- 4. вершина 0xffff00 колір з 0 прозорістю mesh:setColorArray(0xff0000, 0.5, 0x00ff00, 0.7, 0x0000ff, 1.0, 0xffff00, 0)
--Приклад 2
local mesh = Mesh.new()
--створюємо 4 вершини трикутника setVertices([порядковий номер] , [X координата],[Y коорд])
-- в нашому випадку робимо квадрат 300 * 300 - це 2 трикутника
mesh:setVertices(
1, 0, 0,
2, 300, 0,
3, 300, 300,
4, 0, 300
)
-- задаєм номера між якими вершинами створити трикутники
mesh:setIndexArray(
1, 2, 3,
1, 3, 4
)
-- кожній вершині назначаємо колір та прозорість
mesh:setColorArray(
0xff0000, 1.0,
0xff0000, 1.0,
0xffff00, 0.5,
0xffff00, 0.5
)
stage:addChild(mesh)
--результат
Методи, події та властивості:
Методи |
---|
Mesh.new |
Mesh:clearColorArray |
Mesh:clearIndexArray |
Mesh:clearTexture |
Mesh:clearTextureCoordinateArray |
Mesh:clearVertexArray |
Mesh:getColor |
Mesh:getColorArraySize |
Mesh:getIndex |
Mesh:getIndexArraySize |
Mesh:getTextureCoordinate |
Mesh:getTextureCoordinateArraySize |
Mesh:getVertex |
Mesh:getVertexArraySize |
Mesh:resizeColorArray |
Mesh:resizeIndexArray |
Mesh:resizeTextureCoordinateArray |
Mesh:resizeVertexArray |
Mesh:setColor |
Mesh:setColorArray |
Mesh:setColors |
Mesh:setGenericArray |
Mesh:setIndex |
Mesh:setIndexArray |
Mesh:setIndices |
Mesh:setTexture |
Mesh:setTextureCoordinate |
Mesh:setTextureCoordinateArray |
Mesh:setTextureCoordinates |
Mesh:setVertex |
Mesh:setVertexArray |
Mesh:setVertices |
Успадковані методи |
---|
EventDispatcher.new |
EventDispatcher:addEventListener |
EventDispatcher:dispatchEvent |
EventDispatcher:hasEventListener |
EventDispatcher:removeEventListener |
Sprite.new |
Sprite:addChild |
Sprite:addChildAt |
Sprite:clearBlendMode |
Sprite:contains |
Sprite:get |
Sprite:getAlpha |
Sprite:getAnchorPosition |
Sprite:getBounds |
Sprite:getChildAt |
Sprite:getChildIndex |
Sprite:getClip |
Sprite:getColorTransform |
Sprite:getHeight |
Sprite:getMatrix |
Sprite:getNumChildren |
Sprite:getParent |
Sprite:getPosition |
Sprite:getRotation |
Sprite:getRotationX |
Sprite:getRotationY |
Sprite:getScale |
Sprite:getScaleX |
Sprite:getScaleY |
Sprite:getScaleZ |
Sprite:getSkew |
Sprite:getSkewX |
Sprite:getSkewY |
Sprite:getWidth |
Sprite:getX |
Sprite:getY |
Sprite:getZ |
Sprite:globalToLocal |
Sprite:hitTestPoint |
Sprite:isVisible |
Sprite:localToGlobal |
Sprite:removeChild |
Sprite:removeChildAt |
Sprite:removeFromParent |
Sprite:set |
Sprite:setAlpha |
Sprite:setAnchorPosition |
Sprite:setBlendMode |
Sprite:setClip |
Sprite:setColorTransform |
Sprite:setMatrix |
Sprite:setPosition |
Sprite:setRotation |
Sprite:setRotationX |
Sprite:setRotationY |
Sprite:setScale |
Sprite:setScaleX |
Sprite:setScaleY |
Sprite:setScaleZ |
Sprite:setShader |
Sprite:setShaderConstant |
Sprite:setSkew |
Sprite:setSkewX |
Sprite:setSkewY |
Sprite:setStencilOperation |
Sprite:setVisible |
Sprite:setX |
Sprite:setY |
Sprite:setZ |
Sprite:swapChildren |
Sprite:swapChildrenAt |
Object:getBaseClass |
Object:getClass |
Object:isInstanceOf |
Успадковані Властивості |
---|
Sprite.ADD |
Sprite.ALPHA |
Sprite.MULTIPLY |
Sprite.NO_ALPHA |
Sprite.SCREEN |
Успадковані Події |
---|
Event.APPLICATION_BACKGROUND |
Event.APPLICATION_EXIT |
Event.APPLICATION_FOREGROUND |
Event.APPLICATION_RESIZE |
Event.APPLICATION_RESUME |
Event.APPLICATION_START |
Event.APPLICATION_SUSPEND |
Event.MEMORY_WARNING |
Event.ADDED_TO_STAGE |
Event.ENTER_FRAME |
Event.KEY_DOWN |
Event.KEY_UP |
Event.MOUSE_DOWN |
Event.MOUSE_HOVER |
Event.MOUSE_MOVE |
Event.MOUSE_UP |
Event.MOUSE_WHEEL |
Event.REMOVED_FROM_STAGE |
Event.TOUCHES_BEGIN |
Event.TOUCHES_CANCEL |
Event.TOUCHES_END |
Event.TOUCHES_MOVE |
Немає коментарів:
Дописати коментар