Шукати в цьому блозі

Створюємо ID об'єктам

Створюємо ID об'єктам

У вашій грі у вас буде багато об'єктів і екземплярів об'єктів, і ви захочете швидко перевірити всі колізії або на який об'єкт спрацював клік

Найпростіше всім об'єктам привласнити унікальний ID

local sprite1 = Sprite.new()
local sprite2 = Sprite.new()
local kartinka1 = Bitmap.new(Texture.new("image1.png"))
local kartinka2 = Bitmap.new(Texture.new("image2.png"))
--створили ID
sprite1.id = 1
sprite2.id = 2
sprite1:addChild(kartinka1)
sprite2:addChild(kartinka2)

local function imagetouch(sprite, event)
if sprite:hitTestPoint(event.touch.x, event.touch.y) then
--вивести текст в консоль
print("натиснутий об'єкт: ID=" .. sprite.id)
end
end
sprite1:setPosition(50,50)
sprite2:setPosition(200,200)
--додає слухач на тач дотик по спрайту
sprite1:addEventListener(Event.TOUCHES_END, imagetouch, sprite1)
sprite2:addEventListener(Event.TOUCHES_END, imagetouch, sprite2)
--додає спрайт на екран
stage:addChild(sprite1)
stage:addChild(sprite2)

Немає коментарів:

Дописати коментар