Шукати в цьому блозі

Збереження призначених для користувача даних гри


--Для прикладу створимо дані користувачаlocal Player = "Jason"local Score = 23980local HiScore = 349870local Player2 = nillocal Score2 = nillocal HiScore2 = nil
--Відкриваємо файл для записуlocal file=io.open("|D|settings.txt","w+")
--Зберігаємо в файл наші дані кожен параметр з нового рядкаfile:write(Player .. "\n")
file:write(Score .. "\n")
file:write(HiScore .. "\n")
--Закрили файлfile:close()
--теперь прочтем наши записанные данные - открываем файлfile2=io.open("|D|settings.txt", "r")
--Заповнюємо змінні даними з файлуPlayer2=file2:read("*line")
Score2=tonumber(file2:read("*line"))
HiScore2=tonumber(file2:read("*line"))
file2:close()
--Виводимо значення наших даних в консоль.print ("Player: ", Player2)
print ("Score: ", Score2)
print ("HiScore: ", HiScore2)

В реальній грі при старті гри потрібно перевіряти чи є збереження і якщо є читати з файлу інформацію:

local Player
local Score
local HiScore
--Відкриваємо файлlocal file = io.open("|D|settings.txt","r")
--Якщо файлу немає значить ще не зберігали і заповнюємо змінні стартовими значеннямиif not file thenPlayer = "Nobody"Score = 0HiScore = 0else -- Якщо файл є те заповнюємо змінні даними з файлуPlayer=file:read("*line")
Score=tonumber(file:read("*line"))
HiScore=tonumber(file:read("*line"))
file:close()
end















3

Немає коментарів:

Дописати коментар