Шукати в цьому блозі

Інтерактивне кодування - Live coding (ZeroBrane Studio+Gideros)


створюємо проект  гри в Gideros Studio
в кінець файлу  main.lua додаємо такий код:

require("mobdebug").start()
stage:addEventListener(Event.ENTER_FRAME,function()  end)

Встановлюємо ZeroBrane Studio

качати тут:
https://studio.zerobrane.com/download?not-this-time


  запускаємо  ZeroBrane

входимо в налаштування через меню   Edit\Preferences\Settings:user

відкриється файл user.lua
додаємо в нього  шлях до GiderosStudio:

--[[--
  Use this file to specify **User** preferences.
  Review [examples]or check [online documentation]for details.
--]]--
path.gideros = 'C:\Program Files (x86)\Gideros\GiderosStudio.exe'

далі  йдемо  меню Project\Project Directoru\Choose

вказуємо шлях до вашого проекту  створеного в Gideros, Gidero Studio -можна закрити збергши проект.

Тепер у вас все готове для ітерактивного  кодування:

в ZeroBrane  відкриваємо файл  main.lua, і напишемо наприклад код зміни кольору фону:

 application:setBackgroundColor(1)

запускаємо через меню   Project\Run As Scrstchpad

відкриється  Gideros Player з вашим проектом.

тепер навівши мишку на  (1)  команди зміни фону   application:setBackgroundColor(1)
біля курсору мишки з'являться стрілки, право-ліво,   нажимаєм ПК мишки и тгнемо право і ліво  інтерактивно змінюючи колір фону в Gideros Player/






PS :  щоб дізнатися значення  змінної, під час винкнанн програми треба написати ім'я змінної в консолі, і ZBS , виведе значення змінно в консоль