Шукати в цьому блозі

Обрізка картинки / або регіон текстури

Якщо нам потрібно використати частину картинки для спрайту ми повинні виділити цю зону командою
  TextureRegion.new ([ 'картинка'], [x -відступ виділення від 0 координати картинки], [y], [ширина виділення], [висота виділення])

--Вантажимо картинку
local texture = Texture.new("58.jpg")

--Робимо 2 області виділення розміром 50x50 з відступом 25х10 пікс від 0 і 90х90 без відступу з картинки "58.jpg"
--TextureRegion.new(texture, x, y, Ширина, Висота)
local region1 = TextureRegion.new(texture, 25,   10,   50, 50)
local region2 = TextureRegion.new(texture, 0,   0,   90, 90)

--Створюємо 2 картинки з зон виділень
local bitmap1 = Bitmap.new(region1)
local bitmap2 = Bitmap.new(region2)

--І додаємо в сцену
stage:addChild(bitmap1)
stage:addChild(bitmap2)

--Відступимо щоб картинки не накладалися
bitmap2:setX(50)


Якщо потрібно обрізати фігурно - то просто створюємо фігуру і заливаємо текстурою

 local texture = Texture.new("58.jpg")
       
        local shape = Shape.new()
        shape:setFillStyle(Shape.TEXTURE, texture)
        shape:beginPath(Shape.NON_ZERO)
        shape:moveTo(20, 0)
        shape:lineTo(20, 90)
        shape:lineTo(90, 45)

        shape:closePath()
        shape:endPath()

stage:addChild(shape)

Знімок екрана в текстуру

local texture = RenderTarget.new(480, 320)

-щоб сфоткати частину екрана після скріну обрізаємо картинку вищезгаданими методами













Немає коментарів:

Дописати коментар