TextureRegion.new ([ 'картинка'], [x -відступ виділення від 0 координати картинки], [y], [ширина виділення], [висота виділення])
--Вантажимо картинку local texture = Texture.new("58.jpg") --Робимо 2 області виділення розміром 50x50 з відступом 25х10 пікс від 0 і 90х90 без відступу з картинки "58.jpg" --TextureRegion.new(texture, x, y, Ширина, Висота) local region1 = TextureRegion.new(texture, 25, 10, 50, 50) local region2 = TextureRegion.new(texture, 0, 0, 90, 90) --Створюємо 2 картинки з зон виділень local bitmap1 = Bitmap.new(region1) local bitmap2 = Bitmap.new(region2) --І додаємо в сцену stage:addChild(bitmap1) stage:addChild(bitmap2) --Відступимо щоб картинки не накладалися bitmap2:setX(50)
Якщо потрібно обрізати фігурно - то просто створюємо фігуру і заливаємо текстурою
local texture = Texture.new("58.jpg") local shape = Shape.new() shape:setFillStyle(Shape.TEXTURE, texture) shape:beginPath(Shape.NON_ZERO) shape:moveTo(20, 0) shape:lineTo(20, 90) shape:lineTo(90, 45) shape:closePath() shape:endPath() stage:addChild(shape)
Знімок екрана в текстуру
local texture = RenderTarget.new(480, 320)
-щоб сфоткати частину екрана після скріну обрізаємо картинку вищезгаданими методами
Немає коментарів:
Дописати коментар