TextField
Спадковість: Sprite
Підтримувані платформи:
Available since version: Gideros 2011.6
Опис:
Клас TextField використовується для створення відображення об'єктів для відображення текста.
Приклади застосування::
local font = Font.new("myfont.txt", "myfont.png")
local textfield = TextField.new(font, "якийсь текст")
stage:addChild(textfield)
textfield:setText("якийсь інший текст") -- змінити текст
-- щоб використовувати шрифт за замовчуванням, передайте значення nil для параметра шрифту
local textfield2 = TextField.new(nil, "інший текст із шрифтом за замовчуванням")
Методи, евенти та властивості:
Методи |
---|
TextField.new TextField:getLayout TextField:getLetterSpacing TextField:getLineHeight TextField:getSample TextField:getText TextField:getTextColor TextField:setFont TextField:setLayout TextField:setLetterSpacing TextField:setSample TextField:setText TextField:setTextColor |
Успадковані Методи |
---|
EventDispatcher.new EventDispatcher:addEventListener EventDispatcher:dispatchEvent EventDispatcher:hasEventListener EventDispatcher:removeEventListener Sprite.new Sprite:addChild Sprite:addChildAt Sprite:clearBlendMode Sprite:contains Sprite:get Sprite:getAlpha Sprite:getAnchorPosition Sprite:getBounds Sprite:getChildAt Sprite:getChildIndex Sprite:getClip Sprite:getColorTransform Sprite:getHeight Sprite:getMatrix Sprite:getNumChildren Sprite:getParent Sprite:getPosition Sprite:getRotation Sprite:getRotationX Sprite:getRotationY Sprite:getScale Sprite:getScaleX Sprite:getScaleY Sprite:getScaleZ Sprite:getSkew Sprite:getSkewX Sprite:getSkewY Sprite:getWidth Sprite:getX Sprite:getY Sprite:getZ Sprite:globalToLocal Sprite:hitTestPoint Sprite:isVisible Sprite:localToGlobal Sprite:removeChild Sprite:removeChildAt Sprite:removeFromParent Sprite:set Sprite:setAlpha Sprite:setAnchorPosition Sprite:setBlendMode Sprite:setClip Sprite:setColorTransform Sprite:setMatrix Sprite:setPosition Sprite:setRotation Sprite:setRotationX Sprite:setRotationY Sprite:setScale Sprite:setScaleX Sprite:setScaleY Sprite:setScaleZ Sprite:setShader Sprite:setShaderConstant Sprite:setSkew Sprite:setSkewX Sprite:setSkewY Sprite:setStencilOperation Sprite:setVisible Sprite:setX Sprite:setY Sprite:setZ Sprite:swapChildren Sprite:swapChildrenAt Object:getBaseClass Object:getClass Object:isInstanceOf |
Успадковані Властивості |
---|
Sprite.ADD Sprite.ALPHA Sprite.MULTIPLY Sprite.NO_ALPHA Sprite.SCREEN |
Успадковані Події |
---|
Event.APPLICATION_BACKGROUND Event.APPLICATION_EXIT Event.APPLICATION_FOREGROUND Event.APPLICATION_RESIZE Event.APPLICATION_RESUME Event.APPLICATION_START Event.APPLICATION_SUSPEND Event.MEMORY_WARNING Event.ADDED_TO_STAGE Event.ENTER_FRAME Event.KEY_DOWN Event.KEY_UP Event.MOUSE_DOWN Event.MOUSE_HOVER Event.MOUSE_MOVE Event.MOUSE_UP Event.MOUSE_WHEEL Event.REMOVED_FROM_STAGE Event.TOUCHES_BEGIN Event.TOUCHES_CANCEL Event.TOUCHES_END Event.TOUCHES_MOVE |
Немає коментарів:
Дописати коментар