Проста функція
function myInfo() --Називаємо функцію myInfo print("Функція працює") -- Те що функція виконує end -- Запускаємо нашу функцію myInfo()
Функція з параметрами
function mySumma(a,b) --Створюємо функцію з 2 аргументами return a+b end print(mySumma(4,6)) --Виконуємо функцію підставляючи потрібні аргументи mySumma(4,6) -->10
Функція зі змінним числом параметрів
function f(...) --Змінна кількість параметрів ставиться так(...) for i = 1, arg.n do print(arg[i]) end end f(1, 2, 3, "Вася") -- Виведе відповідно 1, 2, 3, "Вася"
Функцію навісити на об'єкт
--Створюємо клас об'єкта Player = Core.class(Sprite) -- Створити власний клас гравців function Player:init() self.health = 100 self.speed = 3 end -- Створюємо функцію класу function Player:walk() self.speed = 5 print("walk") end stage:addChild(Player.new()) ------------Використовувати так-------------------- --Створюємо екземпляр об'єкта local igrok= Player.new() --виконати функцію об'єкта igrok:walk()
3
Немає коментарів:
Дописати коментар