Шукати в цьому блозі

Створення своїх функцій



Проста функція

function myInfo()  --Називаємо функцію myInfo
    print("Функція працює")  -- Те що функція виконує
end

-- Запускаємо нашу функцію
myInfo()

Функція з параметрами

function mySumma(a,b)  --Створюємо функцію з 2 аргументами
    return a+b
end
 
print(mySumma(4,6))  --Виконуємо функцію підставляючи потрібні аргументи  mySumma(4,6)
-->10

Функція зі змінним числом параметрів

function f(...)  --Змінна кількість параметрів ставиться так(...)
    for i = 1, arg.n do
        print(arg[i])
    end
end
                     
f(1, 2, 3, "Вася") -- Виведе відповідно 1, 2, 3, "Вася"

Функцію навісити на об'єкт

--Створюємо клас об'єкта
Player = Core.class(Sprite)          -- Створити власний клас гравців
function Player:init()
    self.health = 100
    self.speed = 3
end
-- Створюємо функцію класу
function Player:walk()
     self.speed = 5
    print("walk")
end

stage:addChild(Player.new())    

------------Використовувати так--------------------
--Створюємо екземпляр об'єкта
local igrok= Player.new() 
--виконати функцію об'єкта
igrok:walk()



















3

Немає коментарів:

Дописати коментар