Шукати в цьому блозі

Particles / випромінювач частинок

Particles

Спадковість: Sprite

Підтримувані платформи:

Available since version: Gideros 2016.06

Опис:

Генератор часток.  для емуляції диму, дощу,  тощо
Particles - sprite (alpha), дозволяє намалювати кілька ідентичних точок або bitmap  з різним кольором і орієнтацією

Приклад:

Синтаксис: Lua
w=application:getContentWidth()
h=application:getContentHeight()
application:setBackgroundColor(0)

stars=Particles.new()
stars:setPosition(w/2,h/2)
stage:addChild(stars)

function gameLoop(e)
--ttl час життя частинки в мілісек        stars:addParticles({{x=0,y=0,size=5,ttl=200,speedX=math.random()-0.5,speedY=math.random()-0.5,decay=1.04}})
end

stage:addEventListener(Event.ENTER_FRAME,gameLoop)

Методи, евенти та властивості:

 Методи  
  Particles.new
  Particles:addParticles
  Particles:clearTexture
  Particles:getParticleAngle
  Particles:getParticleColor
  Particles:getParticleDecay
  Particles:getParticlePosition
  Particles:getParticles
  Particles:getParticleSize
  Particles:getParticleSpeed
  Particles:getParticleTag
  Particles:getParticleTtl
  Particles:isPaused
  Particles:removeParticles
  Particles:setParticleAngle
  Particles:setParticleColor
  Particles:setParticleDecay
  Particles:setParticlePosition
  Particles:setParticleSize
  Particles:setParticleSpeed
  Particles:setParticlesTag
  Particles:setParticleTag
  Particles:setParticleTtl
  Particles:setPaused
  Particles:setTexture

Немає коментарів:

Дописати коментар