--делаем спрайт
sprite1 = Sprite.new()
sprite1:setPosition(100,100)
--делаем картинку
local kartinka1 = Bitmap.new(Texture.new("image1.png"))
kartinka1:setPosition(10,10)
--добавим в спрайт картинку 1
sprite1:addChild(kartinka1)
local kartinka2 = Bitmap.new(Texture.new("image2.png"))
kartinka2:setPosition(100,100)
--добавим в спрайт картинку 2
sprite1:addChild(kartinka2)
--добавляем спрайт в игровой уровень и увидим его на екране.
stage:addChild(sprite1)
Тепер з усіма зображеннями в спрайті ми працюємо як з 1 зображенням:
--установим прозрачность 50% для спрайта
sprite1:setAlpha(0.5)
-- повернем на 45 градусов
sprite1:setRotation(45)
sprite1:setAlpha(0.5)
-- повернем на 45 градусов
sprite1:setRotation(45)
Немає коментарів:
Дописати коментар