Texture
Спадковість: TextureBase
Підтримувані платформи:
Available since version: Gideros 2011.6
Опис:
Клас текстури дозволяє працювати з текстурами в додатку. Клас текстури дозволяє створювати
новий об'єкт Texture для завантаження з файлу зображення та відображення на дереві сцени.
новий об'єкт Texture для завантаження з файлу зображення та відображення на дереві сцени.
Приклади застосування:
local texture = Texture.new("image.png", false, {transparentColor = 0xff00ff}) -- не фільтруйте і зробити колір 0xff00ff прозорим
local texture = Texture.new("image.png", true, {wrap = Texture.REPEAT}) -- включити фільтрування і повторити текстуру
Методи, евенти та властивості:
Методи |
---|
Texture.new |
Texture.new |
Успадковані Методи |
---|
TextureBase:getHeight TextureBase:getWidth Object:getBaseClass Object:getClass Object:isInstanceOf |
Успадковані Властивості |
---|
TextureBase.CLAMP TextureBase.REPEAT TextureBase.RGB565 TextureBase.RGB888 TextureBase.RGBA4444 TextureBase.RGBA5551 TextureBase.RGBA8888 |
Немає коментарів:
Дописати коментар