Шукати в цьому блозі

Texture / Зоображення

Texture

Спадковість: TextureBase

Підтримувані платформи   

Available since version: Gideros 2011.6

Опис:

Клас текстури дозволяє працювати з текстурами в додатку. Клас текстури дозволяє створювати
новий об'єкт Texture для завантаження з файлу зображення та відображення на дереві сцени.

Приклади застосування:

local texture = Texture.new("image.png", false, {transparentColor = 0xff00ff}) -- не фільтруйте і  зробити колір 0xff00ff прозорим
local texture = Texture.new("image.png", true, {wrap = Texture.REPEAT}) -- включити фільтрування і повторити текстуру

Методи, евенти та властивості:

  Методи
  Texture.new
  Texture.new
Успадковані Методи
TextureBase:getHeight
TextureBase:getWidth
Object:getBaseClass
Object:getClass
Object:isInstanceOf
  Успадковані Властивості
  TextureBase.CLAMP
  TextureBase.REPEAT
  TextureBase.RGB565
  TextureBase.RGB888
  TextureBase.RGBA4444
  TextureBase.RGBA5551
  TextureBase.RGBA8888

Немає коментарів:

Дописати коментар