Шукати в цьому блозі

RenderTarget / скріншот частини спрайту

RenderTarget

Спадковість: TextureBase

Підтримувані платформи:

Available since version: Gideros 2013.06

Опис:

RenderTarget - це текстура, яка створюється  з частини іншого спрайту.
Він може бути використаний у будь-якому випадку, коли Текстура може бути використана.

Приклади:

Використання як текстури та оновлення RenderTarget
--малюнок bitmap
local source = Bitmap.new(Texture.new("crate.png", true))

--скріншот частини  source 
local rt = RenderTarget.new(source:getWidth(), source:getHeight())

--відображення скріншота в як окремого малюнка
local bmp = Bitmap.new(rt)
bmp:setPosition(200, 0)
stage:addChild(bmp)

--деформувати малюнок і оновити його скріншот
local frame = 0
stage:addEventListener(Event.ENTER_FRAME, function(event)
 local r = math.sin(frame * 0.03) * 0.3 + 0.7
 local g = math.sin(frame * 0.04) * 0.3 + 0.7
 local b = math.sin(frame * 0.05) * 0.3 + 0.7
 source:setColorTransform(r, g, b, 1)
 frame = frame + 1
 rt:draw(source)
end)

Методи, евенти та властивості:

  Методи  
  RenderTarget.new
  RenderTarget:clear
  RenderTarget:draw
  RenderTarget:getPixel
  RenderTarget:getPixels
  RenderTarget:save
Успадковані методи
TextureBase:getHeight
TextureBase:getWidth
Object:getBaseClass
Object:getClass
Object:isInstanceOf
Успадковані Властивості
TextureBase.CLAMP
TextureBase.REPEAT
TextureBase.RGB565
TextureBase.RGB888
TextureBase.RGBA4444
TextureBase.RGBA5551
TextureBase.RGBA8888

Немає коментарів:

Дописати коментар