RenderTarget
Спадковість: TextureBase
Підтримувані платформи:
Available since version: Gideros 2013.06
Опис:
RenderTarget - це текстура, яка створюється з частини іншого спрайту.
Він може бути використаний у будь-якому випадку, коли Текстура може бути використана.
Приклади:
Використання як текстури та оновлення RenderTarget
--малюнок bitmap
local source = Bitmap.new(Texture.new("crate.png", true))
--скріншот частини source
local rt = RenderTarget.new(source:getWidth(), source:getHeight())
--відображення скріншота в як окремого малюнка
local bmp = Bitmap.new(rt)
bmp:setPosition(200, 0)
stage:addChild(bmp)
--деформувати малюнок і оновити його скріншот
local frame = 0
stage:addEventListener(Event.ENTER_FRAME, function(event)
local r = math.sin(frame * 0.03) * 0.3 + 0.7
local g = math.sin(frame * 0.04) * 0.3 + 0.7
local b = math.sin(frame * 0.05) * 0.3 + 0.7
source:setColorTransform(r, g, b, 1)
frame = frame + 1
rt:draw(source)
end)
Методи, евенти та властивості:
Методи |
---|
RenderTarget.new |
RenderTarget:clear |
RenderTarget:draw |
RenderTarget:getPixel |
RenderTarget:getPixels |
RenderTarget:save |
Успадковані методи |
---|
TextureBase:getHeight |
TextureBase:getWidth |
Object:getBaseClass |
Object:getClass |
Object:isInstanceOf |
Успадковані Властивості |
---|
TextureBase.CLAMP |
TextureBase.REPEAT |
TextureBase.RGB565 |
TextureBase.RGB888 |
TextureBase.RGBA4444 |
TextureBase.RGBA5551 |
TextureBase.RGBA8888 |
Немає коментарів:
Дописати коментар