RenderTarget
Спадковість: TextureBase
Підтримувані платформи:
Available since version: Gideros 2013.06
Опис:
RenderTarget - це текстура, яка створюється  з частини іншого спрайту.
Він може бути використаний у будь-якому випадку, коли Текстура може бути використана.
Приклади:
Використання як текстури та оновлення RenderTarget
--малюнок bitmap
local source = Bitmap.new(Texture.new("crate.png", true))
--скріншот частини  source 
local rt = RenderTarget.new(source:getWidth(), source:getHeight())
--відображення скріншота в як окремого малюнка
local bmp = Bitmap.new(rt)
bmp:setPosition(200, 0)
stage:addChild(bmp)
--деформувати малюнок і оновити його скріншот
local frame = 0
stage:addEventListener(Event.ENTER_FRAME, function(event)
 local r = math.sin(frame * 0.03) * 0.3 + 0.7
 local g = math.sin(frame * 0.04) * 0.3 + 0.7
 local b = math.sin(frame * 0.05) * 0.3 + 0.7
 source:setColorTransform(r, g, b, 1)
 frame = frame + 1
 rt:draw(source)
end)
Методи, евенти та властивості:
| Методи | 
|---|
| RenderTarget.new | 
| RenderTarget:clear | 
| RenderTarget:draw | 
| RenderTarget:getPixel | 
| RenderTarget:getPixels | 
| RenderTarget:save | 
| Успадковані методи | 
|---|
| TextureBase:getHeight | 
| TextureBase:getWidth | 
| Object:getBaseClass | 
| Object:getClass | 
| Object:isInstanceOf | 
| Успадковані Властивості | 
|---|
| TextureBase.CLAMP | 
| TextureBase.REPEAT | 
| TextureBase.RGB565 | 
| TextureBase.RGB888 | 
| TextureBase.RGBA4444 | 
| TextureBase.RGBA5551 | 
| TextureBase.RGBA8888 | 
Немає коментарів:
Дописати коментар