Шукати в цьому блозі

Робота з текстом




У всіх іграх і додатках потрібно виводити текст і дані, працювати з текстом просто:

--Створюємо текстlocal text = TextField.new(nil, "Hello, world!")
--Задамо йому кординатиtext:setX(10)
text:setY(10)
--Додаємо текст в рівень і виводимо на екранstage:addChild(text)
-задає колір шрифту
Textfield: SetTextColor (0xff0000) -- Колір задається хекскодом

Щоб ставити колір в RGB:

local function rgb(r,g,b)
return (r*256+g)*256+b
end
Textfield: SetTextColor (rgb(63,111,127))
Використовувати свій власний шрифт, попередньо додавши файли в проект

local myfont = Font.new("font.txt", "font.png")
local text = TextField.new(myfont, "Hello World")
stage:addChild(text)

Ви можете використовувати Gideros Studio Font Creator для створення PNG файлів шрифтів з будь-якого TTF шрифтів на вашому комп'ютері.

Також можете використовувати будь-який шрифт TTF додавши файл шрифту в проект

local myfont = TTFont.new("FtraMd__.ttf", 18)
local text = TextField.new(myfont, "Hello world")
text:setPosition(10, 10)
stage:addChild(text)

Шрифт 18 і вище розміру може пригальмовувати тому ми попередньо кешуємо всі використовувані нами символи

local font = TTFont.new("FtraMd__.ttf", 18, "HELOWRD")
local text = TextField.new(myfont, "HELLO WORLD")
text:setPosition(10, 10)
stage:addChild(text)








3

Немає коментарів:

Дописати коментар