Sprite
Спадковість: EventDispatcher
Підтримувані платформи:
Available since version: Gideros 2011.6
Опис:
Клас Sprite є базовим класом для всіх об'єктів, які можна розмістити на дереві сцени. Це основний будівельний блок ієрархії сцени
Спайт може містити дитячий спрайт, який створює ієрархію дерева сцени.
Перетворення спрайту , такі як прозорість, обертання, масштабування та зміна кольорів, застосовуються на всіх його дітей.
Порядок промальовки визначається послідовністю додаванням дітей. Перша дитина малюється спочатку, а остання дитина малюється останньою. Можна змінити порядок малювання, змінивши послідовність додавання дітей
Екземпляр Sprite може існувати без підключення дерева сцени.
Неприєднаний спрайт може отримувати подію .ENTER_FRAME, але події миші та дотику він отримує лише коли він доданий на сцену stage
Спайт може містити дитячий спрайт, який створює ієрархію дерева сцени.
Перетворення спрайту , такі як прозорість, обертання, масштабування та зміна кольорів, застосовуються на всіх його дітей.
Порядок промальовки визначається послідовністю додаванням дітей. Перша дитина малюється спочатку, а остання дитина малюється останньою. Можна змінити порядок малювання, змінивши послідовність додавання дітей
Екземпляр Sprite може існувати без підключення дерева сцени.
Неприєднаний спрайт може отримувати подію .ENTER_FRAME, але події миші та дотику він отримує лише коли він доданий на сцену stage
Методи, евенти та властивості:
Методи |
---|
Sprite.new |
Sprite:addChild |
Sprite:addChildAt |
Sprite:clearBlendMode |
Sprite:contains |
Sprite:get |
Sprite:getAlpha |
Sprite:getAnchorPosition |
Sprite:getBounds |
Sprite:getChildAt |
Sprite:getChildIndex |
Sprite:getClip |
Sprite:getColorTransform |
Sprite:getHeight |
Sprite:getMatrix |
Sprite:getNumChildren |
Sprite:getParent |
Sprite:getPosition |
Sprite:getRotation |
Sprite:getRotationX |
Sprite:getRotationY |
Sprite:getScale |
Sprite:getScaleX |
Sprite:getScaleY |
Sprite:getScaleZ |
Sprite:getSkew |
Sprite:getSkewX |
Sprite:getSkewY |
Sprite:getWidth |
Sprite:getX |
Sprite:getY |
Sprite:getZ |
Sprite:globalToLocal |
Sprite:hitTestPoint |
Sprite:isVisible |
Sprite:localToGlobal |
Sprite:removeChild |
Sprite:removeChildAt |
Sprite:removeFromParent |
Sprite:set |
Sprite:setAlpha |
Sprite:setAnchorPosition |
Sprite:setBlendMode |
Sprite:setClip |
Sprite:setColorTransform |
Sprite:setMatrix |
Sprite:setPosition |
Sprite:setRotation |
Sprite:setRotationX |
Sprite:setRotationY |
Sprite:setScale |
Sprite:setScaleX |
Sprite:setScaleY |
Sprite:setScaleZ |
Sprite:setShader |
Sprite:setShaderConstant |
Sprite:setSkew |
Sprite:setSkewX |
Sprite:setSkewY |
Sprite:setStencilOperation |
Sprite:setVisible |
Sprite:setX |
Sprite:setY |
Sprite:setZ |
Sprite:swapChildren |
Sprite:swapChildrenAt |
Події |
---|
Event.ADDED_TO_STAGE |
Event.ENTER_FRAME |
Event.KEY_DOWN |
Event.KEY_UP |
Event.MOUSE_DOWN |
Event.MOUSE_HOVER |
Event.MOUSE_MOVE |
Event.MOUSE_UP |
Event.MOUSE_WHEEL |
Event.REMOVED_FROM_STAGE |
Event.TOUCHES_BEGIN |
Event.TOUCHES_CANCEL |
Event.TOUCHES_END |
Event.TOUCHES_MOVE |
Властивості |
---|
Sprite.ADD |
Sprite.ALPHA |
Sprite.MULTIPLY |
Sprite.NO_ALPHA |
Sprite.SCREEN |
Успадковані Методи |
---|
EventDispatcher.new |
EventDispatcher:addEventListener |
EventDispatcher:dispatchEvent |
EventDispatcher:hasEventListener |
EventDispatcher:removeEventListener |
Object:getBaseClass |
Object:getClass |
Object:isInstanceOf |
Успадковані Події |
---|
Event.APPLICATION_BACKGROUND |
Event.APPLICATION_EXIT |
Event.APPLICATION_FOREGROUND |
Event.APPLICATION_RESIZE |
Event.APPLICATION_RESUME |
Event.APPLICATION_START |
Event.APPLICATION_SUSPEND |
Event.MEMORY_WARNING |
Немає коментарів:
Дописати коментар