Шукати в цьому блозі

Pixel / прямокутні фігури

Pixel

Спадковість: Sprite

Підтримувані платформи:

Available since version: Gideros 2016.06

Опис:

Прямокутний Sprite, який може бути заповнений  кольором, градієнтом або текстурами.
Піксель є   швидшою альтернативою класу Shape , коли потрібно відобразити кольорові коробки або коробки з градієнтом. Він також корисний як заміна Bitmap, так як кожна текстура буде автоматично вписана ​​в розмір прямокутника Pixel .
.
Приклад:
Синтаксис: Lua
Assets={}
Assets.count=1000000
Assets.base="sky_world.png"

--Set up a progress bar
ProgressBar=Pixel.new(0x000000,1,application:getContentWidth(),50)
local innerBar=Pixel.new(0xFF0000,1,application:getContentWidth()-10,40)
innerBar:setScale(0,1)
innerBar:setPosition(5,5)
ProgressBar:addChild(innerBar)
ProgressBar.setProgress=function (self,ratio)
 self:getChildAt(1):setScale(ratio,1)
end
stage:addChild(ProgressBar)
ProgressBar:setY((application:getContentHeight()-50)/2)

function loadAssets()
 local ts=os.timer()
 print ("Start loading assets")
 for i=1,Assets.count do
  Assets[i]=Texture.new(Assets.base) 
  ProgressBar:setProgress(i/Assets.count)
 end
 print ("Finished loading assets in",os.timer()-ts)
end

Core.asyncCall(loadAssets)
--loadAssets()

Методи, евенти та властивості:

  Методи  
  Pixel.new
  Pixel.new
  Pixel:getColor
  Pixel:getDimensions
  Pixel:getTexturePosition
  Pixel:getTextureScale
  Pixel:setColor
  Pixel:setColor
  Pixel:setColor
  Pixel:setDimensions
  Pixel:setHeight
  Pixel:setTexture
  Pixel:setTextureMatrix
  Pixel:setTexturePosition
  Pixel:setTextureScale
  Pixel:setWidth 

Немає коментарів:

Дописати коментар