Pixel
Спадковість: Sprite
Підтримувані платформи:
Available since version: Gideros 2016.06
Опис:
Прямокутний Sprite, який може бути заповнений кольором, градієнтом або текстурами.
Піксель є швидшою альтернативою класу Shape , коли потрібно відобразити кольорові коробки або коробки з градієнтом. Він також корисний як заміна Bitmap, так як кожна текстура буде автоматично вписана в розмір прямокутника Pixel .
.
Приклад:
Синтаксис: Lua
Assets={}
Assets.count=1000000
Assets.base="sky_world.png"
--Set up a progress bar
ProgressBar=Pixel.new(0x000000,1,application:getContentWidth(),50)
local innerBar=Pixel.new(0xFF0000,1,application:getContentWidth()-10,40)
innerBar:setScale(0,1)
innerBar:setPosition(5,5)
ProgressBar:addChild(innerBar)
ProgressBar.setProgress=function (self,ratio)
self:getChildAt(1):setScale(ratio,1)
end
stage:addChild(ProgressBar)
ProgressBar:setY((application:getContentHeight()-50)/2)
function loadAssets()
local ts=os.timer()
print ("Start loading assets")
for i=1,Assets.count do
Assets[i]=Texture.new(Assets.base)
ProgressBar:setProgress(i/Assets.count)
end
print ("Finished loading assets in",os.timer()-ts)
end
Core.asyncCall(loadAssets)
--loadAssets()
Assets.count=1000000
Assets.base="sky_world.png"
--Set up a progress bar
ProgressBar=Pixel.new(0x000000,1,application:getContentWidth(),50)
local innerBar=Pixel.new(0xFF0000,1,application:getContentWidth()-10,40)
innerBar:setScale(0,1)
innerBar:setPosition(5,5)
ProgressBar:addChild(innerBar)
ProgressBar.setProgress=function (self,ratio)
self:getChildAt(1):setScale(ratio,1)
end
stage:addChild(ProgressBar)
ProgressBar:setY((application:getContentHeight()-50)/2)
function loadAssets()
local ts=os.timer()
print ("Start loading assets")
for i=1,Assets.count do
Assets[i]=Texture.new(Assets.base)
ProgressBar:setProgress(i/Assets.count)
end
print ("Finished loading assets in",os.timer()-ts)
end
Core.asyncCall(loadAssets)
--loadAssets()
Методи, евенти та властивості:
Методи |
---|
Pixel.new |
Pixel.new |
Pixel:getColor |
Pixel:getDimensions |
Pixel:getTexturePosition |
Pixel:getTextureScale |
Pixel:setColor |
Pixel:setColor |
Pixel:setColor |
Pixel:setDimensions |
Pixel:setHeight |
Pixel:setTexture |
Pixel:setTextureMatrix |
Pixel:setTexturePosition |
Pixel:setTextureScale |
Pixel:setWidth |
Немає коментарів:
Дописати коментар